یارِ دانشجو

یارِ دانشجو

آموزش های اولیه ای که هردانشجو خوبه بدونه
یارِ دانشجو

یارِ دانشجو

آموزش های اولیه ای که هردانشجو خوبه بدونه

آموزش حذف خط قرمز زیر کلمات در ورد

به نام خدا


 


 
آموزش حذف خط قرمز زیر کلمات در ورد
گاهی اوقات وقتی که ما یک نوشته غیر رسمی را در برنامه ورد مایکروسافت آفیس تایپ می کنیم و یا هنگام تایپ متون انگلیسی وقتی که از کلماتی مانند I’m ، don’t و dosen’t استفاده می کنیم در صورتی که غلط گیر در آفیس ما فعال باشد یک خط قرمز زیر کلماتی که اشتباه تایپ کردیم،  ویژگی غلط گیر word بسیار خوب است اما اگر نمایش این خط قرمز  شما را کلافه می کند ما نحوه غیرفعال کردن آن را در  ورد به شما آموزش خواهیم داد.
شما می توانید روی کلمه راست کلیک کنید و Ignore یا Ignore All را برای نادیده گرفتن غلط های املایی و نگارشی انتخاب کنید. اما در صورتی که می خواهید خط کشیدن زیر نوشته در word را برای همیشه غیر فعال کنیدمراحل زیر را انجام میدهید.


1- برای حذف خط قرمز در ورد روی دکمه File مایکروسافت ورد کلیک کنید.


2- در سمت چپ گزینه Options را انتخاب کنید.


3- در پنجره word options روی گزینه Proofing در سمت چپ کلیک کنید.


4- اسکرول را پایین بکشید. قسمت When correcting spelling and grammar in Word را پیدا کنید. روی دکمه Settings کلیک کنید.( اگر دکمه Settings شما غیر فعال بود میتوانید تیک های داخل مربع رو که با فلش نشان داده شده را  بردارید.)


5-حالا پنجره Grammar Settings برای شما باز خواهد شد. گزینه Contractions که در قسمت Formal Language است را پیدا کنید و از حالت انتخاب خارج کنید. برای ذخیره تغییرات روی OK کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد