یارِ دانشجو

یارِ دانشجو

آموزش های اولیه ای که هردانشجو خوبه بدونه
یارِ دانشجو

یارِ دانشجو

آموزش های اولیه ای که هردانشجو خوبه بدونه

آموزش لینک کردن آدرس در وبلاگ

به نام خدا

 ادامه ساخت وبلاگ
در شکل زیر فلش بنفش را در جلسه دوم این وبلاگ توضیح دادیم ،
حالا در این جلسه با کلیک فلش نارنجی بر روی کره زمین میتونیم نوشته ای رو لینک کنیم .
یعنی در یک نوشته یک آدرس اینترنتی را بگنجانیم  مثلا  وقتی که میخواهیم فیلمی را دانلود کنیم و روی نوشته مثلا قسمت اول کلیک میکنیم .


در قدم اول لینک فیلمی را که میخواهم در وبلاگم بگذارم به صورت شکل زیر کپی میکنم


لینکی که با فلش نشان داده شده کپی میکنم و سپس  کلمه دانلود را در وبلاگ خود مینویسم : مثلا:
قسمت اول
سپس قسمت اول را انتخاب میکنم و  فلش نارنجی درشکل اول را کلیک میکنم سپس صفحه ای جدید باز میشود که میتوانم لینک کپی شده را در آنجا پیست کنم . حالا نوشته من لینک به آدرس دانلود می شود.
شما هر آدرس دیگری را که در آدرس بار صفحه اینترنتی خود دارید میتوانید به هرنوشته به شکل بالا لینک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد